FAQ – RKC Waalwijk Online Shop

FAQ

Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen maar nog niet alles, hoe kan dit?
Gepersonaliseerde artikelen worden vanuit een andere leverancier verstuurd en dit is vaak de reden dat deze op een ander moment geleverd worden. Het kan dus zo zijn dat de bestelling in meerdere delen wordt geleverd. Mocht je na een tijdje nog niks ontvangen hebben, dan kun je contact met ons opnemen.

Kan ik gepersonaliseerde (bedrukte) artikelen retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen te retourneren.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Als je het artikel om welke reden dan ook wilt retourneren, heb je het recht het artikel binnen veertien dagen na aflevering te retourneren.

Retourneren is mogelijk mits goederen in originele staat zijn en indien mogelijk in de originele verpakking. Als je iets wilt retourneren, dien je de volgende stappen te hanteren.

Stap 1: Verpak jouw bestelling in de originele/vergelijkbare verpakking;
Stap 2: Vul het herroepingsformulier in (te vinden op de website);
Stap 3: Vermeld het retouradres op de doos/envelop en verstuur uw pakket bij uw gewenste postkantoor (kosten op eigen rekening).

Ruilen in de Fanshop is ook mogelijk en dit kan tijdens onze openingstijden.

Binnen hoeveel dagen dien ik mijn bestelling te retourneren?
Mocht je het artikel willen retourneren dien je dat te doen binnen 14 dagen na aankoop.

Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Het geld zal circa
3 werkdagen na ontvangst van de retourzending terug op je rekening worden gestort.

Ik wil mijn bestelling retourneren. Moet ik hiervoor dan verzendkosten betalen?
De verzendkosten voor het retourneren van jouw bestelling zijn op eigen rekening. Je kan wel tijdens onze openingstijden langs de Fanshop komen om jouw product
(en) te ruilen.

Ik heb online een artikel besteld en wil dit artikel ruilen. Kan dat ook in de Fanshop?
Dat kan zeker. Belangrijk is dat je het artikel in goede staat samen met het aankoopbewijs meeneemt.

Waarom is mijn bestelling te laat?
We streven ernaar om de bestellingen binnen het gestelde bezorgingstermijn te leveren. In sommige gevallen kan het zo zijn dat door bepaalde omstandigheden de bezorging vertraging heeft opgelopen. Mocht dit het geval zijn dan
kan je contact met ons opnemen.

Kan ik in de Fanshop ook gepersonaliseerde artikelen kopen?
In de Fanshop kan je wedstrijdkleding laten bedrukken met naam en nummer. Andere gepersonaliseerde artikelen worden speciaal gemaakt en zijn dus alleen online verkrijgbaar.

Kan ik mijn shirt laten bedrukken?
Ja, dat kan. Je kan ervoor kiezen om voor 10 euro een naam en voor 10 euro een nummer van een speler te laten bedrukken. Maar ook je eigen naam en nummer laten bedrukken is mogelijk.

Ik wil een artikel bestellen, maar mijn maat staat er niet bij. Is het artikel niet op voorraad?
Als je maat er niet meer bij staat is online de voorraad in die maat op. Het zou eventueel kunnen zijn dat deze maat nog wel in de Fanshop aanwezig is. Je kunt dus altijd even contact met ons opnemen om te kijken naar de mogelijkheden.

Contact RKC Waalwijk
Bij vragen en/of klachten kun je contact opnemen met 0416 33 43 56 of door een mail te sturen naar
info@rkcwaalwijk.nl.

© 2024 RKC Waalwijk Alle rechten voorbehouden.